2013. szeptember 24., kedd

Újabb verseny :)

Buongiorno! 


Tudom, rég jelentkeztem, de itt vagyok ismét !! Most szeretnék indítani egy hasznos "versenyt" igazából nem a helyezés lesz a fontos, hanem amit képvisel, meg fogjátok érteni ha tovább olvassátok! 

Téma: ti választjátok, mit akartok írni, nem adunk címet, sem képet, sem alapot. Az egyetlen kitételünk csupán az, hogy a tini korosztály problémáiról szóljon! Ez egy érdekes feladat és segit, hogy el tudd mesélni miken mentél keresztül, éltél meg ezzel segíts a hasonló problémában küzdőknek!

Terjedelem: Elég egy kisebb cikk, nem szabunk határt.

FONTOS: 
- kommentbe jelentkezz 2013.09.29-ig (neved, blogger neved, email cined, korod) 
-Küld el a emailben a cikked 2013.10.3-ig (a cikk és miért tartottad érdekesnek a feladatot)
- Minden cikket kirakunk, díjazás a szokásos módon zajlik majd :)

~Emlékszem mikor kislány voltam, az autóban mindig neki dőltem az ajtónak, de bezártam, mert féltem, hogy kiesek. Most mikor már 'nagylány' vagyok, az autóban mindig neki dőlök az ajtónak, de nem zárom be, hátha kiesek..

~Csak, mert valaki mindig mosolyog attól még az ő élete sem tökéletes. Az a mosoly csak szimbóluma a reménynek és az erőnek.


~Néha könnyebb a zenével üvöltve sírni, mint a néma csendben arcodra fagyott mosollyal üldögélni..






9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Felirtalak, köszönjük !!! ^^

      Törlés
    2. Oh, azt elfelejtettem oda írni.:D
      Nevem: Gaál Bianka
      Blogger nevem: Bya
      E-mail: biusvagyok17@gmail.com
      Korom: 14
      xx

      Törlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni:)
    Nevem: Bezzeg Hanna
    Blogger nevem: Hannah B
    E-mail címem: hannaroberta@freemail.hu
    Korom: 13 év
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a jelentkezésed :)

      Törlés
    2. Helló!
      Én is szeretnék jelentkezni. A nevemet nem szeretném publikálni, remélem nem gond. Elég ha annyit tudnak rólam, hogy Szandra.
      Blogger nevem: staystrong9234
      Email cím: staystrong9234@gmail.com
      Korom: 21

      Törlés
    3. Semmi gond! :) Örülünk, hogy jelentkezel !

      Törlés
  3. Én is szeretnék jelentkezni!
    Nevem: Horváth Vivien
    Blogger nevem: Vacak7
    Emailom: myword.hv@gmail.com
    Korom: 13

    VálaszTörlés