2014. április 30., szerda

Kritika #15

Sziasztok!
Nagyon rég jelentkeztem, mivel sok dolgom volt, de most itt vagyok egy kritikával! Remélem tetszeni fog, már ha egy kritika tetszhet bárkinek is.
- Neely x


Kamuesküvő a láthatáron!


Kinézet:

Nem sok hozzáfűznivalóm van, nekem tetszik, tényleg. Szerintem minden a helyén van. Szép.

Történet:

Miután láttam a címet, kicsit elbizonytalanodtam, hogy mi lesz ez. Én nem ismerem ezt a bandát amiről írsz, tehát nem nagyon tudtam hogy álljak hozzá a szereplőkhöz, de hát ez nem a te hibád. Az első részt mégis kíváncsian kezdtem el, mivel a cím emlékeztetett a Nászajánlat című filmre, ami elég jó. De ez... Nem is tudom. Nem mondom, hogy nem tetszett, mert tényleg nagyon jól írsz és élvezhetően fogalmazol, de a történethez van pár megjegyzésem. Először is. Ki az az idióta aki a haldokló apjának ekkorát hazudik? Kinek jut eszébe ekkora marhaság, hogy még el is játsza? Ezzel csak nagyobbat csalódik az apja... (Persze várható, hogy a végén tényleg szerelmesek lesznek...) Másodszor. Az még rendben van, hogy találomra mond csajt, de hogy a testvér hagyja, és még segít is... Na az megint fura. Ezután jön az, hogy miért nem voltak képesek megkérdezni? Elrablás? Az lehet, hogy így izgalmasabbnak tűnik a történet (nekem nem), de nem normális megoldás. Az utolsó részt pedig egyáltalán nem értettem hogy jött. De nem baj, valakinek biztos tetszett, nekem annyira nem. De alapjába véve jó az ötlet és a megfogalmazás is. Élvezhető és tényleg jól írsz, de mint minden jó filmnél vagy könyvnél, itt is vannak értelmetlen megoldások. De ez nem akkora baj, csak nem túl valóságos. Viszont azt is megemlíteném, hogy ezt csak 5 részből szűrtem le. Tehát ezektől a kis hibáktól eltekintve szerintem csináld csak tovább, mert jól csinálod.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Neely,
    először is köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, elolvastad a blogomat és írtál róla véleményt. Nem áll módomban vitatkozni, vagy megvédeni magam, hisz minden úgy van, ahogy te leírtad... vagyis ez egy fura történet. Mikor eszembe jutott a téma, akkor tudtam, hogy furcsán fogom megoldani, érhetetlenül és kiszámíthatatlanul. Nem tudom miért, de nekem ez a megoldás - még ha abszurd is - megfelelt. De hát... ízlések és pofonok, ahogy szokták mondani. :) Egyébként tényleg csak fel szerettem volna dobni a történetet kicsit, az elején, de a továbbiakban nem terveztem ehhez hasonló különös szitukat. Az utolsó rész pedig olvasó kérésre íródott (magam se tudom, miért), hogy a másik két tag is szerepeljen.
    Még egyszer köszönöm, azt is, ahogy a fogalmazásomat, illetve a kinézetet dicsérted. Próbálok hű maradni ezekhez. :)
    N.Domii, xx

    VálaszTörlés