2014. szeptember 25., csütörtök

Eredményhirdetés - Legszebb összhang és fejléc kategória

Sziasztok!
Nem is tudom, már mennyi idő telt el, mióta kihirdettem a versenyt, és csak most tudtam hozni az eredményhirdetést... Ha ez magyarázatként szolgál, eddig Neely-re vártam, meg hogy együtt fogunk véleményt írni (amit remélem, senki sem bán), majd dönteni, de nem egy időzónában vagyunk, mint azt talán tudjátok, és így nehezebb az összeegyeztetés. Na de végül megerőltettem magamat, és egyedül összehoztam, amit össze tudtam. A következőnél majd jobban igyekszem!
- Vacak



Legszebb összhang kategória

Versenyzőink:


A fejléccel egyetlen egy bajom van, méghozzá, hogy túl egyszerű. Ugyebár ott virítanak rajta a BVB tagjai, de ezenkívül csak a hátteredként szolgáló kép, valamint egy hangjegyeket fújó lányból áll. Az, hogy a háttered együtt gördül az oldallal, szintén negatív hatást váltott ki belőlem. Bár a színeket jól válogattad össze, a modulok címének (gondolok itt az angol-magyar ugrálásra), valamint stílusának eltérése úgyszint nem jött be.



A fejlécet nem fejtegetem, mivel a másik kategóriában is jelentkeztél vele. A kinézeted nagyon szép, a bézs kifejezetten a kedvenceim közé tartozik. Nagyon jól válogattad össze az árnyalatokat, az egész blog harmóniában van. Ennél többet nem is tudok mondani.


The Beautiful Avenger

Ahogy láttam, a blogod sajnos törölve lett. Mindenesetre azért kitettelek ide, mivel jelentkeztél.



A fejléc számomra túl zsúfoltnak hat, ezért sem nyerte el annyira a tetszésem. A dátumot jelző szöveg nekem túl nagy, úgyszint a fejléc alatti oldalak neve. Nem értem az X-eket a modulsorban, sóval hacsak nem kapcsolódik valamilyen szinten a történethez, akkor fölöslegesek azok oda. Ezek mellett nekem nem szép, hogy szinte fele-fele arányban osztottad el a bejegyzés és a modulsor oldalát is. A nagy méretre állított betűk sem nyerték el a tetszésem, valamint a balra igazított szöveg sem a bejegyzéseknél.




Ezek alapján pedig a következő döntésre jutottam:

Az alábbi oklevelet, valamint a győzelemmel járó jutalmat Debi D.-nek ítélem oda, aki a Werewolves or Vampires büszke tulajdonosa.






Legszebb fejléc kategória


We are alive!
Készítette: Raquel

Már ne is vegyétek sértésnek, de az előző Sam Row által készített fejléc sokkalta jobban elbűvölt engem, mint a jelenlegi. A mostanit én túlontúl egyszerűnek érzem, hasonlóképp a legelső blognál, a BVB fanfintionnnal. Kevés a kép, összesen három, ha jól látom, ezen felül a nevetek sem szép ott a sarokban. Ha jobban bevontad volna a háttérbe, szerintem sokkal szebb is lenne.



I Battle Your Life
Készítette: Roxana White

Roxana munkái mindig is nagyon tetszettek nekem, nem csoda, hogy annyi díjat sikerül bezsebelned a csodás fejléceivel. A mostani azonban valahogy nem lett nálam az igazi. Valószínűleg az, hogy egy helyre tömörítettél egyszerre mindent, míg körülötte semmi, lehet a kiváltó ok. Ezen felül a fiú fejét tartom érdekesnek még ott jobboldalt, valamint azokat a függőleges szavakat mellette.



Werewolves or Vampires - a harc még csak most kezdődik
Werewolves or Vampires - a harc még csak most kezdődik
Készítette: Roxana White

Nos, mint az már mondtam, Roxana munkái nekem mindig tetszettek, és most is tetszik. Különösen megfogott a háttér, ahogy összeszerkesztették... na, egyszóval nekem nagyon teszik!



The Beautiful Avenger
The Beautiful Avenger
Készítette: BarryC.

Ehhez a fejléchez tartozó blogot a szerző eltávolította, s így jelentkezése érvénytelen.




S, bár eredetileg nem így terveztem, de a határozatom a következő:

Az alábbi oklevelet, valamint az ezzel járó jutalmat - szintén - Debinek ítélném oda, valamint Roxanának, aki a fejlécet készítette.



Szeretnék gratulálni a kategóriák nyertesének, valamint köszönetet mondani a többi jelentkezőnek, akik megtiszteltek minket, és versenybe szálltak a győzelemért.

Drága Debi! Téged szeretnélek megkérni, hogy írj nekem egy emailt az alábbi címre: myword.hv@gmail.com, amennyiben érdekelne a nyereményed. Fontolgattam, hogy vajon ilyenkor mit is kellene adni, míg nem fel nem ötlött bennem egy esetleges bétázási ajánlat. Ezzel persze nem arra akarok utalni, hogy szörnyen írsz, és segítségre van szükséged, mert nem. De ha úgy gondolod, hogy vannak napok, mikor akarva-akaratlanul is becsúszik egy-egy helyesírási hiba, vagy épp nem azzal a lendülettel kezdtél neki írni, én szívesen segítek a javításban. Azonban, hogy le legyen ez ennyire snassz (pláne, ha nincs is szükséged bétára), még lehet egy "kívánságod" blogod dolgokkal kapcsolatban. Utánanézni valaminek (pl.: helyszín), keresni valamit (pl.: kódok), ilyenek.
Remélem, ez így elfogadható! :)

Még egyszer köszönöm szépen, hogy jelentkeztetek, bár az alacsony létszám miatt ez nem volt olyan izgalmas, mint ha többen lettünk volna, azért ezt is meg lehet oldani valahogyan. :)

Viszlát a következő posztig!
Vacak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése