2013. december 8., vasárnap

Kritika #10

Silent love...


KÜLSŐ

A fejléceddel kezdeném. Elnézve a történetet nem értem a képeket, amit ezen láthatók. Oké, ott van a London Eye, ha az egyáltalán az, ami a helyszínt szimbolizálja, de ennyi. A bal oldali szöveg pixeles, személyes véleményként pedig hozzátenném, hogy eltereli a figyelmet a blog címéről. Az összemosás nem jó, látszódnak a képek szélei. Mind a négy, ugyanis én itt négy képet látok össz-vissz, lehetne halványabb, összemosottabb. Az, ahogy a két főszereplő rá lett téve a fejlécre viszont egész ötletes. Azt hiszem, összességében ennyi is.
A háttered illik a fejléchez, bár a színvilágot elnézve én kipróbálnám egy sötétebbel is. A modulokkal kapcsolatban ami feltűnt, az az, hogy kevés. Na, ezt nem úgy értem, hogy azonnal áraszd el vagy 666 új modullal, dehogy. Először lehetne például egy rövid bevezető. Én azt hiányoltam az elején. A másik, hogy ha van egy Fejezetek fülecskéd, és blogarchívumod is, akkor az egyik nagyon felesleges. Valamint, mielőtt még ezt is elfelejtem, betehetnéd a fejezeteket sorkizártra, hogy szebben mutasson.
Körülbelül ennyi is. Következő!

BELSŐ

Alapsztori: A prológusodat olvasva kicsit megijedtem, hogy sablon sztori lesz, de szerencsére nem. Destiny "betegsége" egyedivé varázsolta az ötletet, így nem csak egyszerűen Payne kishúga, hanem egy megkülönböztető jelleggel is bír. Enélkül szerintem nem ez lenne az egyetlen ilyen blog. Szóval elismerésem ezért a csavarért.
Karakterek Nagyon kezeset tudok róluk. Nem olvastam végig a  történetet, de 9 fejezet alatt csak Destinyvel sikerült összeismerkednem, már amennyire. Nem írtál bele semmilyen egyéni mozzanatot, amivel kialakíthattam volna magamban egy szereplődet, egyszerűen csak cselekmény volt és már nem igazán. A Szereplők oldaladat talán kibővíthetnéd egy kis jellemzéssel a szereplőidről, az segíthetne valamennyit ennek kiküszöbölésén.
Fogalmazás: Ami ezzel kapcsolatban először feltűnt, az az, hogy rövidek a fejezeteid. Szerintem használhatnál több leíró részt, ami segíthetne az általad megalkotott dolgok és személyek elképzelését illetően. Részletezz. Az elején, amikor alakult Zayn és Destiny kapcsolata, úgy éreztem, mintha valamiről lemaradtam volna. Hogy kerültek ilyen közel egymáshoz ilyen rövid idő alatt? Aztán utána a Liam szemszög. Néztem, hogy most akkor hogy is állunk? Szóval, érted.
Helyesírás: Szintén a prológusnál fogott el a kétség, és reménykedtem, hogy a sok helyesírási hibád csak egy nagy baki volt abban. Nos, fent meghallgatták imáim, ugyanis ez javult, de nem szűnt meg. Még mindig vannak helyesírási bakik a fejezetekben, amire figyelned kéne. Ezek leginkább csak vessző- és/vagy mondatvégi írásjeli gondok, de azért azok is számítanak.Olykor azonban szavakat írsz egybe vagy külön, ahogy épp nem kéne, ezért jó lenne, hogy ha miután elkészültél részletesen átolvasnád a részeidet, hogy igényesebb legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése