2013. december 21., szombat

Kritika #11

Every you and every me


KÜLSŐ

A fejléc nagyon tetszik, de amint jobban megnéztem, már értettem is, miért. Crystal nálam favorit fejlécszerkesztő, az összes munkájáért odavagyok (Szerintem jól döntöttél vele). Nagyon jól össze lettek válogatva a képek, és az összemosás is jó sikerült. A hátteret is jól választottad, szerintem illik a már előbb említett fejléchez. Egy dolog itt, amibe bele bírok szólni. Mivel ott a tépés a fejlécen, szerintem az oldalak menüt inkább oldalra tedd. De ennyi.
A modulok szintén pipa. Enyhe késztetést érzek, hogy ideírjam: Írhatnál egy rövid kis bevezetőt a történetről. Aztán jobban meggondolva szerintem nem muszáj a fejléc alapból megfogja az ember lányát. Meg aztán, ott a trailer is. Szerintem, összességében ennyi is.

BELSŐ

Alapsztori: Az, hogy a főszereplő lánynak a már általam megismert múltat/jelent alakítottad ki, nem túl eredeti megoldás, de ez továbbnyúlik arra, hogy ki mit hoz ki ebből a helyzetből. Ennek ellenére is, szinte már sejtettem, hogy miről fog szólni az egész, a második fejezet elhagyása után. Ennek nem igazán örülök. De persze reménykedve az írói egyediségben továbbhaladtam a történet olvasását illetően. S mondhatom, megérte. Jól vezetted végig a cselekményszálakat, szinte észre sem vettem, hogy a végére értem a fejezeteknek.
Karakterek: Nincs semmi bajom a szereplők bemutatásával. Tetszett, ahogy a raktárbéli találkánál leírtad a három új szereplődet, Ryant, Ninát, és Hulkot. Sikerült abban az egy pillanatban kialakítanom róluk a tökéletes képet. De persze nem csak róluk, hanem szerintem mindenkiről, de ezt szerettem volna kiemelni.
Fogalmazás: Nekem bejött a fogalmazásmódot. A történethez viszonyítva eléggé életszerű felvázolásokat tudsz adni. Azért azt muszáj megjegyeznem - legalábbis én így érzem -, hogy néhány jelenetnél olyan érzésem támadt, mintha már nagyon át szeretnél ugrani egy másikhoz. Értsd: Túl gyorsan haladtak az események. Semmi részletezés, semmi érzelem, csak tömör cselekmény és kész.
Helyesírás: Ez volt az, amit ha osztályoznom kéne, ötöst adnék. Nem láttam, és nem is emlékszem, hogy láttam volna elírást, gépelési hibát, stb. Ezért szerintem, erről nincs is mit tovább magyaráznom. Csak így tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése