2013. november 21., csütörtök

Bemutatkozó - avagy új szerkesztő a színen

Üdv mindenkinek!
A nevem, min ez a világ ismer, Vacak, s én lennék eme blog újonnan jött szerkesztője. Igyekszem csupán a lényeget leírni mindezzel kapcsolatban, Isten őrizz, hogy valakinek vesztegessem a drága idejét.

- Rólam:
Egy 13 (hamarosan 14!) éves, falusi lány vagyok. Általában eléggé visszahúzódó, de habozás nélkül vissza tudok szólni, ha kell. Néha nem hagyhatom ki, hogy ne szóljak be valakinek, ha épp úgy adódik. Vicces típus vagyok, bár anyum szerint inkább csak fárasztó. Szeretek segíteni másokon, például megoldani egy-egy problémájukat. Ebből következtethető, hogy empatikus is vagyok. És szörnyen paranoiás.
Ezzel azt hiszem, le is vagyok tudva.

Ami talán még titeket is érdekel, az az itt betöltendő helyem. Hát. Tudok szerkeszteni, valamint cikkeket, kritikákat írni (ebben sokkal jobb vagyok a szavak miatt), ha kell. Előbbit még gyakorlom, nem vagyok egy nagy tehetség mit Kyhira, Roxana, vagy Miss Babe, de igyekszem. Selejt munkát nem szándékozom kiadni a kezemből. Lentebb megmutatom pár eddigi munkámat, ha kíváncsiak vagytok rá, nézzétek meg. Ezeken felül még bármit hozok, ami nem haladja meg a teljesítményszintem.
Szóval, ezentúl engem is meg lehet keresni szerkesztési, avagy kritika-ügyben, állok szolgálatotokra. Viszont az meg kell jegyeznem, hogy én is emberből vagyok, ráadásul szabad akarattal is rendelkezem, szóval kérlek titeket, ne bánjatok majd úgy velem, mint egy rabszolgával. Ha hiszitek, ha nem, nekem is vannak érzéseim.
A saját email címemen is fel lehet keresni nyugodtan: myword.hv@gmail.com

Most pedig jöjjenek a fejléceim (Természetesen egyiket se használjátok fel saját célra)
További jó éjszakát, emberek!

Link a bloghoz

Link a bloghoz

Versenyre készült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése