2013. november 27., szerda

Kritika #9

Truth About Love


KÜLSŐ

A fejléc tetszik: egyszerű, mégis nagyszerű. Egészen karácsonyi hangulata van a háttérnek, de hogy ez jó-e vagy rossz, afelől én nem döntök. Mikor először nyitottam meg az oldalad - és tudom, hogy ebbe általában nem szoktak belekötni, de én most mégis ezt fogom tenni -, kicsit bezavart a rendszerembe a sok angol szó. (A történet elején is láttam az egyik fejezetben angol kifejezést, ha minden igaz.) Jó, rendelkezem ezzel az alaptudással angolból, de talán nem mindenki. De hanyagolom is ezt a témát, csupán egy személyes felvetés.
Kicsit hiányoltam egy rövid kis bevezetőt a történetről, igaz a prológus is elég figyelemfelkeltő volt, de azért az mégis rövidebb. Azt hiszem, körülbelül ennyi is.

BELSŐ

Alapsztori: Nagyon jó! A 1D fanficek között az egyik legeredetibb. Legalábbis, szerintem. De most úgyis az én véleményem számít. Nekem nagyon bejött a történeted, még inkább azért, mert eltért az általánosságban olvasható többi fanfictől.
Karakterek: Jól formáltad meg a karaktereidet, egytől egyig bele tudtam élni magam a szerepükbe.
Fogalmazás: Nagyon jó, választékos a fogalmazásod. A fejezeteiden is látszik, hogy nem egy öt perc alatt összecsapott munka, hanem sokat dolgoztál vele. Ilyenkor tudok aztán irigykedni.
Helyesírás: Nos, itt azért voltak bakik. Annyira, hogy szinte mindegyik fejezetben találtam elírásokat. Javaslom, olvasd át a részeket, miután elkészültél vele, de a kettő között tarts szünetet, hogy nyugodtan olvashasd át.

2 megjegyzés: