2013. november 26., kedd

Kritika #8

The change not always good


KÜLSŐ

A fejléced nekem nagyon tetszik, főleg a két betűtípus. A háttér is tökéletesen jól passzol hozzá, bár, ha jól látom, ez a fejléc alapja is egyben. A modulok jól vannak elrendezve, nincs is ott semmi felesleg.
Több nem is jut eszembe. Nekem tetszik ez a design.

BELSŐ

Alapsztori: Kicsit nehéz, hogy bőbeszédű legyek ezzel kapcsolatban, mivel csak a prológus van fent, de hát  abból kell gazdálkodni, ami van, ugyebár. Szóval, ez egy 1D fanfic, de mind közül talán a legeredetibb. Az, ahogy felépítetted ezt a sztorit, az aztán egyediségre utal. A prológusod nagyon jó, felkeltette az érdeklődésemet, ami, köztünk szólva elég nehéz, ha fanficről van szó. Szóval, ezért is gratula!
Karakterek: Szépen lettek kidolgozva, legalábbis én így láttam abból a kevéskéből. Maradjon ez így!
Fogalmazás: A fogalmazásod gyönyörű. Jól alkalmazod a leírásokat és az érzelmi közléseket, valamint a párbeszédeket.
Helyesírás: Itt azért előfordultak kisebb hibák, amik megakadályozták számomra, hogy gördülékenyen haladjon a cselekmény. De, ahogy azt ilyenkor általában leírom: Az ilyenek egy egyszerű átolvasással orvosolhatók.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Vacak!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, igyekszem odafigyelni a hibáimra. Nagyon örülök neki, hogy egyedinek tartod a történetem! :)
    xx Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Diana!
      Én szeretném megköszönni, hogy hoztál valami egyedit a fanfic-ek világába! Ezt félretéve örülök, ha a segítségedre lehettem :)

      Törlés