2013. november 24., vasárnap

Kritika #7

Six days..I will survive


KÜLSŐ


A fejléced csodás, remekül tükrözi a blog hangulatát. A háttér is jó, illik a fejléchez. Én talán a modulok sorrendjén változtatnék: oldalak, történet bevezetője, trailer, információk, facebook csoport, könyvborító, feliratkozók, chat, saját blogok, cserék. Ezt nem muszáj megfogadni, csináld olyanra, ahogy neked jó. azt hiszem, körülbelül ennyi is. Jó munkáról nem lehet sokat pofázni, nem igaz?

BELSŐ


Alapsztori: Mindig is érdekelt, hogy lehet horror műfajban írni, és te, Vivian, ezt sikeresen meg is mutattad nekem. Egy igazán egyedi történet született meg a fejedben, elsőre nekem mégis egy film jutott eszembe. Fűrész, talán? Mindegy, leírni úgyse írta le még senki. Ahhoz pedig aztán kell tehetség, hogy valaki horrort tudjon írni. Szerintem, legalábbis. Az érzések és a mozzanatok tökéletesen átjöttek , szinte átéreztem Zoe félelmét.
Karakterek: A szereplőid megformálása is tetszett, mintha legalábbis élő emberek lettek volna. A külön oldal is elnyerte a tetszésem, pár mondatból tökéletesen megismerhettem őket.
Fogalmazás: Ezzel sem volt semmi bajom. A szókincsed választékos, s mint mondottam, remekül adod át az érzéseket.
Helyesírás: Itt csak egy-két helyen láttam hibát, ez egy átolvasással könnyen orvosolható dolog, nem is szenteltem neki nagy jelentőséget.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, igyekszem megfogadni a tanácsaidat, és örülök, hogy így gondolod, köszönöm!(:
    Xoxo, Vivian.

    VálaszTörlés