2013. november 24., vasárnap

Kritika #6

- Fejléc beillesztése sikertelen -


KÜLSŐ

A fejléccel kezdeném: Így elsőre megjegyzem, állítsd be úgy, hogy a fejléc a cím helyett szerepeljen és ne előtte, mert bár alig észrevehetően, de látszik a cím a fejléc mögött. Louis és  a #nemtudomanevétlány radírozása nem sikerült, mindkettejük képének látszik a háttere. Vagy le kéne cserélni png-re, vagy a radírozáson kéne javítani. A shadow szó betűtípusa nagyon tetszik, de szerintem a felette lévő szövegé nem annyira passzol hozzá. De úgy alapjában véve jó ez a rózsaszínes beütés. A háttér is passzol hozzá. A modulok is rendben vannak, talán csak a chatet állítanám át átlátszóvá, de egyébként minden más rendben van. Személyes véleményem, de még a bejegyzések címén is változtatnék, de csak mert alapból nem vagyok megbarátkozva azzal a betűtípussal. Ezt az utolsót nem muszáj megfogadni. Csak személyes vélemény volt. sőt, ne is vedd figyelembe, mégis muszáj volt odaírnom.

BELSŐ

Alapsztori: Elsőre megijedtem, hogy már megint egy 1D fanfic került a szemem elé, de aztán elolvastam a bevezetőt és megnyugodtam. Az első rész elég érdekesen indult, rögtön bele is csaptál a lecsóba. Nem igazán értettem, hogy ha egyszer interjút csináltak vele élő egyenesben, másnap hogyhogy nem rohamozta le senki se a csajt, vagy valami. Alapjában véve nekem tetszett, fanfictionök terén nagyon eredeti megoldást választottál, legalábbis én nem emlékszem, hogy találkoztam volna hasonlóval. Látszik, hogy van fantáziád az ilyenekhez.
Karakterek: Nem igazán ismertem meg a szereplőket, a jellemüket tekintve. Anne-t, a főszereplőt egy kicsit igen, a fiúkat tekintve viszont nem tudtam meg semmit. Együtt tartod őket, mintha legalábbis elválaszthatatlanok lennének, ilyenkor csak beszéltetsz közülük egyet-kettőd, de itt ennyi is.
Fogalmazás: Egyetlen bajom volt, mégpedig, hogy alig használtál leírást. A cselekmények mellé beilleszthetnél még egy kis érzelmi szösszenetet, esetleg leállhatnál kivesézni egy hely kinézetét. Nem elég, ha leírod a lényeget, mert úgy olyan, mintha túlságosan siettél volna ahhoz, hogy megállj a részleteknél. A múlt és a jelen idő között is ugráltál de ahogy láttam, erről lassan leszoktál. Ez egy olyan hiba, ami egy átolvasással könnyen orvosolható.
Helyesírás: Ezzel nem volt semmi bajom. Nem rémlik, hogy lett volna bármi ilyesfajta hiba. Maradjon is így!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Igyekszem megfogadni a tanácsod. És igen, majd több érzelmi rész lesz benne, csak néhol nagyon nehezen tudom úgy megírni, és még van egy csomó ötletem, ahol sok leírás lesz... Később majd a fiúk jellemét is meg lehet ismerni, csak egy kis idő.. :) Még egyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiség, örülök, ha segíthettem valamiben. :)

      Törlés