2013. augusztus 10., szombat

Bemutatkozás

 Sziasztok!


Újra itt vagyok, most egy teljesen más "témával". Ugyebár a verseny megy, én pedig elkezdtem olvasni a blogokat. Az egyik blog különösen megtetszett, és felvettem a kapcsolatot az írójával. Sokat beszéltünk, majd felvetődött az ötlet, hogy "dolgozhatnánk" együtt. Így hát most már kettő szerkesztője van a blognak. Remélem Elizát is szeretni fogjátok. :)
Utólag fontosnak tartom kiemelni, hogy Eliza blogját már lepontoztam amikor beszélgetni kezdtünk, nem azért kapott sok pontot mivel ő is (most már) szerkesztő. Tényleg nem számít ez semmit a versenyben, de ha valaki igazságtalannak érzi, az jelezze nekünk valahogy, nem akarunk veszekedést ebből. (Eliza nem szólt bele a versenybe, nem is látta még a jelentkezőket sem, mivel azokat egy füzetbe írtam)
- Neely.

Buongiorno!!!

Mindenkit köszöntök! A nevem Eliza és mostantól elfoglalom helyemet mint admin. Fejlődünk és sokasodunk, nos hát igen én is csatlakoztam. Remélem tárt karokkal fogadtok. Mostantól rengeteg újdonság lesz az oldalon! Bár ezt csak akkor fogjátok tapasztalni mikor visszakapom a gépem....:) De addig sem lustálkodom ám, hozom/zuk is a következő versenyt amivel teljes lesz az én kis "bemutatkozásom". 

Addig is ölel titeket Neely és Eliza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése