2013. augusztus 23., péntek

Kritika #4


Kinézet

Fejléc
Nagyon szép! Gyönyörűek a vágások, egyedi, jó minőségű, olvasható a szöveg és különösen tetszik a betűtípus. Akármennyire nézem, nem tudok belekötni...!
Háttér
Nagyon jó választás, illik a fejléc színéhez, nem túl bonyolult, ami esetleg elvonhatná a figyelmet. Tökéletesen kiemeli azt amit ki kell!
Modulok
Na talán ebben az egybe tudok belekötni és csak azért mert németes vagyok. Nem tetszik, hogy angol, sokan nem értik, ha magyarul írsz elvárható, hogy az oldalak is azok legyenek. 
Könnyen ki lehet igazodni, nem túl sok és nem is túl kevés szerintem így kell kinéznie egy ízléses blognak!
10/9,5
Történet 

Igazából én akartam a blogod kritikáját megírni, mert a trailer alapján nagyon izgalmasnak tűnt. Féltem, hogy csalódni fogok, de kár volt ettől tartanom. Bár az alapsztori talán picit sablonos volt, de 100%-osan kárpótolt az írásmódod. A párbeszédek élethűek, pont annyira húzod el a sztorit amennyire kell, kíváncsivá teszed az olvasót, meglepetést tudsz okozni. Ami különösen tetszett az a tájékozottságod, látszik, hogy nem félsz időt szakítani rá, ezt igazán tudom értékelni! Bevallom, aludnom kéne rá egyet mert fáj, hogy nem tudok belekötni, pedig én bármibe képes vagyok (ahogy azt olvashattad az előző kritikáimban)...

Én csak annyit mondok, hogy szereztél magadnak egy új olvasót :)
Bár még csak 7 rész van fent, ha már ilyen szép kritikát írtam neked elvárom, hogy ugyan ilyen érdekesen folytasd! Ne kelljen csalódnom!

Szereplők
A lány nagyon szimpatikus, kedves, okos, értelmes. Érdekes volt Liam ellenszenve, de ez valahogy most nem idegesített, okkal tette és ezt az olvasó megérti. Még tudom, hogy nem írtál le minden szereplőt legalább is remélem, de tedd meg nekem, hogy ne csak szimpatikus karaktereid legyenek!! Sokkal, izgalmasabb ha lehet min dühöngeni.

10/9
(nagy erős kilences!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése