2013. augusztus 23., péntek

Kritika #3


Kinézet
Fejléc
Összességében nagyon szép. Tetszenek a vágások, jók a képek, illik a sztorihoz. Ez a zöld szín sem túlzás, nem olyan hű, de különleges, de azért meg vagyok vele elégedve. 
Háttér
Tökéletes választás. Nincs mozaik, nem vonja el a figyelmet a betűkről, vidám nyári design. 
Modulok
Az első ami miatt mindig balhézok, hogy nincs fejezetek fül.... Aki most kezdi el olvasni annak nem kellemes visszakeresgélni, ettől eltekintve, szép, rendezett és könnyen el lehet igazodni.

10/9
Ezt tőlem nagyon meg kell becsülni, mert én nagyon kritikus vagyok. 

Történet

Sztori
Egy kocka lány elküldenek egy táborba ahol varázslatosan feltűnik az 1D.... Hááát nem olvastam volna el ha nem kellett volna kritikát írnom róla, az biztos. Jó a lány elmegy, igazából kifogástalanul írtad meg a táborig, még el is kezdtem élvezni az elején eltekintve a kicsit sablonos és irracionális alapsztoritól. Megtudhattuk már jó az elején, hogy ez a lány kocka, nincs sok barátja, csak a kütyük érdeklik.... Ebből arra következtettem, hogy meglehetősen antiszociális. Eddig teljesen oké, de mikor megérkezik a táborba, egy 180°-os fordulat és a csaj egy vad, szeleburdi, senkire sem hallgató, pasizós, bulizós, lánnyá válik úgy mintha ez teljesen természetes lenne... EZ MOST MI? Meg ami még sokkolt, az bizony az volt amikor lefeküdtek! Teljesen felfoghatatlan az egész számomra. 

A fogalmazásod ezzel ellentétben kifogástalan, aprólékos, sokatmondó. Minden el tudtam képzelni, bele tudtam élni magam, a helyeket különösen jól írtad le. De bevallom nem értem miért van ennyi olvasód, nekem a történet még ha kedvesen akarok fogalmazni akkor is kiábrándító, TÍZ NAP kellett, hogy átrágjam magam rajta! Pedig én elolvasok egy 600 oldalas könyvet max 3 nap alatt... 
Nekem ez a sztori nagyon lájtos, nem nevettem, nem sírtam, nem döbbentem meg. Igaz mindig történt valami, de sosem leptél vagy sokkoltál vele. 
Légy egy kicsit kreatívabb, fáj nézni, hogy egy ilyen tehetséges író ehhez hasonló történetet ír!
(örömmel láttam, hogy a másik történeted mennyivel eredetibb!)

Szereplők
Mary személyisége elmondhatatlanul felidegesített, egyik pillanatban vinnyog, hogy így segítsenek neki meg úgy aztán a másikban pedig kb szembeköpi Harry-t ok nélkül. Szerintem ez a lány sok neked, át kellett volna gondolnod, milyennek is akarod megalkotni.
Harry-t ezzel ellentétben pedig egy logikus, édes, kedves fiúnak festetted le. A többieket is jól megszemélyesítetted, tényleg hibátlanok lettek. 

10/5


3 megjegyzés:

  1. Nagyon hálás vagyok, amiért őszintén leírtad a véleményedet. És is rendkívül csodálkoztam, hogy ennyire 'érdekelt' lett, nekem sem a kedvencem, de mivel ennyien olvassák, muszáj folytatnom. Sokszor felmerült bennem, hogy törlöm, de már csak az olvasóim miatt sem te(he)ttem meg... Igazából már bennem is tudatosul, hogy nagyon elrontottam Mary személyiségét, de már nem tudok visszatáncolni, sajnos. A továbbiakban próbálok javítani és minél előbb túlesni ezen a blogon.
    Köszönöm még egyszer, hálás vagyok érte!
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vetted "sértésnek" amit írtam és hogy megfogadod a tanácsom :)

      Törlés
    2. Én sosem szoktam sértésnek venni a kritikát, amit tulajdonképpen én kértem ki. :) x

      Törlés