2013. augusztus 13., kedd

Kritika 1

Kinézet
Fejléc:
Nem vagyok oda érte! Láttam az oldalt ahonnan kérted, és fájt, hogy ezzel szúrták ki a szemed! Az elgondolás nem rossz, na de az összevágás.... Egyedül azt tudtam értékelni, hogy a történethez kapcsolódó képek vannak benne. 
Háttér:
Érdemes figyelni rá, hogy ne látsszon,  az illesztése a két képnek! Ha csak minimálisan is, de látszik. Annak ellenére, hogy illik a fejléchez és összhangban van az oldal színeivel, ezen apró, de mégis fontos oknál fogva nem nyerte el a tetszésem.
Modulok:
Mindent meg lehet találni, de sajnáltam, hogy nincs a fejezetek fülbe megszámozva a részek, ha sok fejezete lesz a blognak ez roppant zavaró!! A színek passzolnak, nincs sem kevesebb sem több modul a kelleténél. 
Nagyon tetszik, ahogy a szereplőkről megcsináltad a képeket :) 

10/5

Történet
Alapsztori:
Az alap történet, igazán érdekesen indul. Látok fantáziát abban ahogy kitalálod a dolgokat, nem sablonos, vagy egyszerű. Engem megfogott annyira, hogyha nem kellett volna róla kritikát írnom, akkor is elolvastam volna. Örülök, hogy ennyi egyediség van benne. Irracionálisnak tartottam ezt a hatalmas lazaságot, amit leírtál, számomra elképzelhetetlen, hogy ennyire tökéletes legyen ott mindenki élete. Túlerőlteted a dolgokat, mindent amit akarsz ráerőszakolod a szereplőkre, gondolok a házasságra. Az anyja lemond a trónról, ezért a fiúnak kötelező asszonyt választani?! Írhattad volna lengébben, például trónra léphet, de az szégyen lenne, ha egyedül tenné. Mindennek úgy kell lennie ahogy akarod, de ehhez választhatsz sok utat, ne szűküljön be a látótered! 
Fogalmazás:
Bajban vagyok, mert még csak 3 fejezet van fent....
Jó olvasni! Nem sietsz el semmit, szépen részletezed a dolgokat. Nincs benne felesleges szájtépés, sem unalmas momentumok, csupán annyi amennyit kötelező belerakni, látszik, hogy ez nem az első írásod. Bevallom, néhol nincs sok logika a gondolkozásmódodban. A trónörökös kimegy a partra és nincs egy pénzéhes lányka sem, aki felismeri? Vagy egyáltalán senki nem ismeri fel a következő uralkodót? Számomra ez elég meglepő...
Na,meg ott van a lány tipikus ellenszenve, elég kiszámítható, hogy az elején utálják egymást, aztán meg dúlni fog a lamúr. Lehet valaki ellenszenves, de itt már utálatról beszélünk, amit rossz volt olvasni!
Szereplők:
Tetszik, ahogy megszemélyesíted őket. A párbeszédek igazinak hatnak, nincs benne túl sok, de túl kevés szereplő sem, csak annyi, amennyit az ember képes befogadni alig három fejezet alatt. Nem olvastam még túl sokat belőle, de tetszik, hogy mindenkinek van egyénisége és meg van a maga stílusa.

10/7

Xoxo Eliza

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát! :) Azon már én is elgondolkodtam, hogy túl erőltetett-e, de mikor rájöttem, sajna már késő volt, nem igen szeretném átírni most már. Mivel az egész történet egy nagy fikció - kitalált hellyel, talán eltúlzott tökéletességgel, túl sok irracionális dologgal - ezért is írtam le mindent úgy, ahogy. Én nem igazán utálatot szerettem volna belevinni, szimplán csak nem szimpatikusak egymásnak. És a felismerős rész, na hát megfogtál, mert ezt nem tartottam észben. Persze, a főhős fiúcskák említette, hogy nem jár el sehova, de azért igen, valóban felismerhették volna, hisz trónörökös, volt már hírekben. Szóval ezt elismerem, valóban elszúrtam egy cseppet.
    Egyébként nem igazán mondanám, hogy annyira egymásba fognak habarodni, hisz ez az egész szinte rá lesz erőltetve a lányra, de nem csak ez lesz akadály, hanem még a rokon is ott lesz, mint negatív. No de ez a jövő zenéje még.
    Azt hiszem, ennyit szerettem volna hozzátenni, köszönöm még egyszer!:)
    Ja, és a külső... hát, nekem tetszik, a kisebb-nagyobb hibák ellenére is, de persze majd változtatok rajta, ha eljön az idő. :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés