2013. augusztus 15., csütörtök

Kritika #2



Kinézet:

Fejléc: 
Első pillantásra nincsen semmi baj a fejléceddel, de aztán tovább nézegetve van egy- két dolog, amibe bele tudok kötni. Una nem elég éles a képen, illetve hiányzik a feneke és a Headlines feliratot sem értem miért van elhalványítva. Ez csak rontja az összképet. 
Háttér:
A háttered homályos és látszik az összeillesztés oldalt, van benne egy szürke csík. Úgy látom a fejlécre is rá van halványítva ez a háttér, de én a helyedben először kipróbáltam volna élesben milyen mielőtt ezzel csúnyítom el a blogot. Egyáltalán nem tetszik!
Modulok, oldalak:
A modulok rendben vannak, minden benne van, aminek benne kell lennie. Szép munka!
Az oldalakkal, viszont megint van egy kicsi problémám, de tényleg minimális. A fejléc alatt végighúzódó sávból az egyik menüpont lelóg, ami nagyon ront az összképen. Valamit vegyél ki belőle, vagy rakd le oldalra, mint nekünk is van, vagy vedd kisebbre a betűk méretét, mert ez így csúnya.

10/ 6

Történet:

Alapsztori:
Végre nem egy sablon történet a One Directionnel! vagyis eddig még nem tűnik sablon sztorinak, de ez igazán csak a turnén fog kiderülni. Így prológusból még nehéz ítélkezni, ám én mégis megpróbálom. Eddig nincsen vele semmi gondom, nekem nem jutott volna eszembe a The Saturdayst a One Directionnel keverni hiába nagyon szeretem mind a két bandát. Eddig nem rossz a történet. Várom a folytatást!
Fogalmazás:
Nincs vele semmi bajom, szépen fogalmazol, a központozásodban sem véltem hibát felfedezni, viszont az nagyon nem tetszik, hogy a szövegben lehúzol valamit. 
...teli torokból üvöltöttük énekeltük...
Ez helyesen így lenne, ha már annyira bele szeretnéd rakni azt az 'üvöltöttünk' szócskát:
...teli torokból üvöltöttük, vagyis énekeltük... 
Szereplők:
Eddig még csak a The Saturdays legénysége és a két banda menedzsere tűnt fel a történetben, így erről még szintén nem tudok sok mindent írni. A lányok szimpatikusak, habár nekem Una kissé úgy tűnik, hogy önbizalom hiányban szenved, amivel semmi gond sincs, de remélem a nyávogásokat, mint például a nagy hasam, el fog menni a hangom kijelentéseit egy idővel majd elhagyja. 
Jayne- ről és Paul- ról még nem derült ki sok minden, de az biztos, hogy magabiztos menedzserek mind a ketten.

10/ 8


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a gyors kritikát, a kinézeten igyekszem hamar változtatni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dina!

      Nincs mit és örülök, hogy tényleg ilyen komolyan vetted a változtatást, megkaptuk az e- mailed is, hamarosan megkapod a fejléced is.:)

      Ölel, Chanel

      Törlés