2013. augusztus 19., hétfő

Eredményhirdetés - First

Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy ennyien jelentkeztetek az első blogversenyünkre, és azt is, hogy ilyen jó blogokkal. Tényleg mindegyik nagyon jó volt, Mollyval alig tudtunk dönteni, bár bevallom ő döntött, ha ezt olvassátok én már nem vagyok itthon. Nem is húzom az időt, inkább nézzétek meg az eredményeket.
- Neely

Igen, én segítettem drága Neelynek. Őszintén, tényleg nehéz volt meghozni a döntést. A verseny nagyon szoros volt. Viszont, nagy nehézségek árán sikerült. Ígérem, amint időm engedi, elküldöm mindenkinek az emléklapokat és az okleveleket.
- Molly

Versenyzők:


Minden versenyzőnek nagyon köszönjük a részvételt, Molly a napokban mindenkinek küld egy emléklapot.

Helyezettek:

20 vagy annál kevesebb részes történetek:

1. helyezett: Dina - Mask

RÖVID VÉLEMÉNYÜNK


Kinézet: 

Nagyon tetszik, bár a fejlécen lévő karikák nem tetszenek. Kicsit túl csicsásnak tűnik így. Akkor is szép lenne, ha nem lennének ott. 

Történet: 

Fantasztikus. Az elejét nem nagyon értettem, de amikor megláttam, hogy ennek van első évadja, rögtön elkezdtem olvasni. Még soha sem találkoztam ehhez hasonló történettel, ami nagy szó. Igaz, ez is egy One Directionos blog, de egy egészen más témájú. Nem kicsit csodálkoztam, amikor elolvastam a fejezeteket. Az első évad végén nagyon átkoztalak, azért az autóbalesetért, de a második évadban örömmel olvastam, hogy a főszereplő visszatért.
Helyesírási hibát csak itt-ott találtam, ami puszta elgépelés volt szerintem. A fogalmazásoddal pedig nincs semmi baj, nagyszerűen írsz.

PONTOK:
Kinézet: 5/4
Történet: 10/10

2. helyezett: Bo - Beneath You're Beautiful

RÖVID VÉLEMÉNYÜNK:


Kinézet: 

Elfogadható.
Nem tetszik a sablon és a fejléc is túl egyszerű. A linkeknél nem tudom miért vannak ezek a ".::"-k, nem szépek. Ettől függetlenül a háttér tetszett és a modulokkal is minden rendben van, csak jobb lenne egy másik sablon ehhez a fejléchez.

Történet: 

Őszintén szólva nem nagy buzgósággal kezdtem neki az olvasásnak, a kinézet miatt. Kellemeset csalódtam, nagyon kellemeset. Tetszett a történet, a szereplők, a megfogalmazás... A melegekkel sincs semmi bajom. Nagyon jó volt olvasni, miután elolvastam az utolsó részt, kicsit csalódott is voltam, hogy nincs több, olvastam volna még tovább. Külön tetszett, hogy Union J, persze ez a pontozásban semmit nem számít, csak bevallom én nem ismerem őket, egyszer-kétszer hallottam a nevüket, de ennyi. Viszont így a történeted alapján elmondhatom, hogy megkedveltem őket. A szellemes dolog is tetszett, szeretem a vámpírokat/boszorkányokat/szellemeket is. Egy észrevételem lenne, ez pedig Zoey. Saját tapasztalatból tudom, hogy milyen az amikor egy gyerek sokkal, de sokkal érettebb a korosztályánál, hiszen az én húgom is ilyen. Külsőre nem, de ha a gondolkozását nézem, legalább öt évvel idősebb. Tehát Zoey is ilyen, de szerintem a történet szempontjából legalább öt évesnek kellett volna lennie, azért bármilyen érett is egy gyerek, három évesen még nem lehet ilyen. Összességében nagyon tetszett az egész, sajnálom is, hogy a desinget le kellett pontoznom.

PONTOK:
Kinézet: 5/3
Történet: 10/9,5

21- akármeddig tartó történetek:

1. helyezett: H. Eliza - Sex and Shame

RÖVID VÉLEMÉNYÜNK:


Kinézet:

Nem sok hozzáfűzni valóm van, nagyon tetszik.

Történet:

Hú, nagyon tetszett. Az elejétől kezdve a végéig, a szomorú részek, a vidámak, a szereplők, az egyediség... Ilyen történettel még nem találkoztam, külön tetszett, hogy kicsit változtattál az 1D-n, hogy voltak gonosz szereplők is és, hogy nagyon sok minden csak olvasás közben derült ki, nem a legelején, ezzel késztetve az olvasót, hogy olvassa végig. Igazából nem nagyon tudok mit mondani, elképesztően szuper, alig bírtam abba hagyni, sőt, nem is fogom :D A fogalmazásod nagyon jó, nincsenek szó ismétlések, humoros vagy, kicsit durva szavak is vannak benne, de a blog hangulatához ez illik, helyesírási hiba alig van, inkább csak pár elgépelés.

PONTOK:
Kinézet: 5/5
Történet: 10/10

2. helyezett: L.T.P.~ - ::.Alone.::

RÖVID VÉLEMÉNYÜNK:


Kinézet:

Nagyon szép.
A háttér illik a fejléchez, a fejléc nagyon szép, a modulokkal minden rendben van, az oldalakkal is. Ilyen esetben nem tudok mást mondani, mint, hogy tetszik.

Történet:

Kíváncsian kezdtem neki a blogodnak miután megnéztem a (TAILERt,) és elolvastam az oldalmodulban lévő bevezetőt. Szeretem a One Directiont, így szívesen olvasok 1D-s blogokat. Külön tetszett, hogy testvérek és még nem híresek. Zaynt nagyon sajnáltam, teljesen együtt éreztem vele, nagyon tetszett az egész. A megfogalmazás szinte tökéletes, nincsenek szóismétlések, helyesírási hibát sem nagyon találtam, csak pár elgépelést, de ki ne gépelné el? Még egyszer mondom, nagyon tetszett, de a tíz pontot nem tudom megadni a durva váltás miatt, meg egy idő után minden nagyon kiszámítható volt. Nekem sok volt ez a hirtelen jött testvéri szeretet azok után amiket Harry csinált.

PONTOK:
Kinézet: 5/5
Történet: 10/8

Külön díjas: Bo - Still The One

RÖVID VÉLEMÉNYÜNK:


Kinézet:

Nagyon tetszik a fejléced. A kivágások gyönyörűek, a beillesztések pedig pontosak. Viszont, én ehhez a csodálatos munkához egy másik, kissé egyszerűbb hátteret választanék.

Történet:

Ismételten nagyon tetszett az írásod, pont mint a másik blog olvasásakor. Tetszett a történet, az egyediség, hogy nem sablonos... Minden. Tényleg. Viszont nagyon sok mindenben hasonlított a másik blogodra, itt gondolok például a táncra, hogy a banda keres koreográfust, bár itt most a nővére táncolt... Meg egyéb apró részletekben, de persze ez nem baj, csak gondoltam megjegyzem. A helyesírásod nagyon jó, elgépelésekből is csak egyet kettőt láttam, meg más kisebb hibákat. (Mint például amikor még süket volt a lány, félbeszakította a csengő hangja, valamint amikor Niall bemutatkozik neki, csak megjegyzem, hogy Niall 93-as. Persze ezekért nem vonok le pontot, csak gondoltam szólok, hogy kijavítsd.) Összességében tehát nagyon tetszett, az egyik volt azok közül amiket nagy élvezettel olvastam.

PONTOK:
Kinézet: 5/4
Történet: 10/10

Még egyszer mindenkinek köszönjük a részvételt, a helyezetteknek pedig gratulálunk.

2 megjegyzés:

  1. Szégyen szemre még csak most néztem meg az eredményeket, és majdnem lefejeltem az asztalt. Wow, hát nagyon szépen köszönöm, nem tudok mást mondani. :oo *___*

    VálaszTörlés
  2. Hello!:)
    Én is most jutottam el odáig, hogy megnézzem az eredményt! Azt hittem semmit sem fogok elérni, de komolyan! :)
    Nagyon szépen köszönöm a 2. helyezést! :)

    VálaszTörlés